easy to love you

sofie och malin har åkt hem så nu sitter jag i min ensamhet inne på mitt rum, hah nerååå. pratade precis med my love på bilden ovan, ska träffa henne imorgon så det ska bli hur kul som helst! ska sätta på ett avsnitt av gossip girl nu, förvånande? nej. well well jag uppdaterar senare.
 
vill ni att jag ska skriva ett inlägg om någonting speciellt? visa någonting? tipsa om någonting? eller nått liknande, kommentera så ska jag fixa det! har lite grejer som jag ska fixa mer keep going!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Skulle du kunna göra ett inlägg där du du visar hur du lägger på din eyeliner, och när du sminkar dig och vad du använder?
Kramis

Svar: Ja det kan jag göra! Dock vet jag inte riktigt när jag får tiden till det, men håll utkik så ska jag fixa det! Kram!
Emelie Mårtensson

2012-08-18 @ 10:56:35
Postat av: idaa

skulle vara sjukt uppskattat om du visade lite hur man gör designer och sånt till blogg.se !

Svar: funderade på det, men vad är det exakt ni vill att jag ska visa? hur man lägger in en bakgrund? header? lite om menyn? länkar? text? det är så mycket så kom med förslag! :)
Emelie Mårtensson

2012-08-18 @ 14:42:43
Postat av: elin

skulle va kul om du skrev om vad du kommer gå klädd i i höst, jacka, skor, väska osv ! :)
sen kan du kanske oxå skriva steg för steg hur du fixar håret?

2012-08-18 @ 16:56:58
Postat av: Stina

Skulle vilja se tips på höstoutfits och tips på att sätta upp håret, älskar verkligen din stil och verkligen ditt hår! :)
Skulle också vilja ha tips hur du sminkar dig, :)

Svar: Ska försöka att fixa höstoutfits och olika håruppsättningar!Nämen tack så jättemycket!! :)
Det kommer!
Emelie Mårtensson

2012-08-19 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback