mitt naturliga hår


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vad använder du för produkter för att hålla din hy så fin?!
Btw, använder du foundation? Isf, vilken tycker du är bäst? Och vilket puder osv? Tacksam för svar. Och jag älskar verkligen din blogg,
Kram. :)

Svar: Kan inte hålla med om att min hy är fin men jag använder ansiktsvatten och hudkräm dagligen. (kan visa i ett inlägg om du vill det)Jag använder BB-cream från garnier, den är grym. Använder även ett solpuder från mac som också är himla bra!
Åh, tack så jättemycket!! :)
Kram!
Emelie Mårtensson

2012-08-19 @ 17:54:37
Postat av: Emmie

Super fint! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Emelie Mårtensson

2012-08-19 @ 20:56:48
Postat av: Lina

Hur gör du när du plattar det? jag menar hur får du det så platt? och att det liksom inte lockar till sig?

Svar: jag plattar det bara vanligt, använder en bra plattång som är varm och sådär :)
Emelie Mårtensson

2012-08-21 @ 15:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback