bara text

idag har jag åkt skidor i kylan och blåsten, höll på att dö vid vissa tillfällen, haha nejdå. efter det åkte vi in till byn och kollade på julmarknaden samt några andra affärer och därefter åkte vi tillbaka till lägenheten. var egentligen meningen att jag skulle ut med filip, viktor och några fler ikväll men jag orkade inte så det får bli en annan gång. imorgon ska jag åka skidor och på kvällen åker vi hem och då ska jag till hackås och sälja fika tillsammans med spectra så det blir bra det! hoppas ni får en fortsatt bra lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej emelie! Vad har du för planer inför nyår? Har du något tips på vart som är roligt att vara? Hoppaa du kan svara! Älskar din blogg, keep up the good work hehe ;)

2012-12-15 @ 21:02:26
Postat av: Anonym

hej när jag laddar upp en video på videofyme står det mindre än en minut sen och så står det behandlar ska man bara vänta då eller i några minuter? För klickar man på videon sen blir det bara ett frågetecken i bilden/videon typ också står det att det blev fel i behandlingen? :)

2012-12-16 @ 14:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback