Lite text om denna dag

Hej på er kära läsare! Måste verkligen säga förlåt för den usla uppdateringen men det blir så när jag är uppe i Åre.. Idag har jag åkt skidor tillsammans med Emma och Sara, åkte ett tag sen värmde vi oss lite och därefter vankades det lunch hemma hos dom. Åkte skidor hem precis innan liftarna stängde och väl hemma i lägenheten fick vi besök av familjen Westerdahl/Larsson, mycket trevligt!

Nu ikväll har jag sovit en timme, kollat på ett antal avsnitt av pretty little liars, ätit tacos till middag och nu sitter jag med familjen och tittar på film. Och det ska jag fortsätta göra resten av kvällen, bara mysa och ta det lugnt, vilket jag älskar med att vara här i Åre.

Uppdaterar mer senare eller imorgon, ha det bra kära ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback