Mina julklappar genom en iphone

| Marc Jacobs klocka i roséguld | Presentkort på makeupstore 175 kronor & bikbok 500 kronor | 8000 kronor | BareMinerals kit |

Detta plus några andra saker som strumpor, deodorant, en bok och säsongskort i Åre har jag alltså fått i julklapp. Det jag är mest nöjd med är faktiskt klockan, är helt in love och kommer nog ha på mig den varje dag framöver! Vad exakt jag ska göra med mina pengar har jag inte helt bestämt mig för men ett par hunter stövlar lockar verkligen samt ett nytt egen designat skal till telefjunken men ja, vi får se helt enkelt. Love

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vet du någon bra sida där man kan designa egna skal till mobilen? :)

Svar: caseapp.se :)
Emelie Mårtensson

2012-12-25 @ 12:20:15
Postat av: Anonym

vart redigerar du dom sådär med hjärtan? :)

Svar: Appen bokehful :)
Emelie Mårtensson

2012-12-25 @ 13:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback