Saturday morning

Först och främst måste jag bara tack för jättefina kommentarer, ni ska veta att jag verkligen uppskattar det! Klockan är lite över elva och jag har inte hunnit med mycket mer än att äta frukost och kollat på julkalendern. För tillfället är jag ensam hemma för mamma jobbar och pappa och min lillebror har åkt iväg och tränat. Men det går bra för mig för jag tycker faktiskt om att vara själv, konstigt nog. Vi får se vad denna lördag har att erbjuda, kanske lite tid med malin men det återstår att se.
 
Till dig som undrade om VS sakerna: Jag hade faktiskt tur och vann dem på en tävling på en blogg men dem är ifrån Clara på vsforsale.devote.se och hon har ett paket pris på 569 kronor för fyra mists inklusive frakt (ni får välja själv vilka fyra ni vill ha såklart). Gå in på hennes blogg och läs mer, kan berätta att jag kommer beställa ifrån henne nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback