det är lördag

Hej vart hemma en stund nu. My är också här och gör mig sällskap. Igår och inatt var det super roligt tillsammads med mina vänner ebba och sofia. Jesper och erik var också med, kollade på film och pratade mest. I alla fall igår var det träning och efter det var jag och evelina med flera mer och ordnade discot på dawes. Där det var väldigt mycket barn, så det var kul. Idag vaknade vi runt tio, gjorde ordning oss och sedan kom mamma och hämtade mig. Åkte till valla för att sälja lite saker bland annat skidor och stavar. I den kön stod vi två hela timmar, väldigt drygt. I alla fall efter det åkte vi och hämtade upp my, åkte till travet och kollade på skidor samt stadium. Åkte in på ica och handlade och sedan gjorde vi ordning lunch. Nu håller vi på att fixa naglarna och ikväll ska vi träffa några. Ha det bra så länge, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback