några saker ni kanske inte visste om mig

▲ jag vill börja gymnasiet nu ▲ mår varken bra eller dåligt nu ▲ jag längtar så otroligt till egypten ▲ sova är typ det bästa jag vet ▲ jag blandar in norska ord när jag pratar svenska ▲ det är tre personer som jag litar på till tusen ▲ jag älskar att skratta ▲ utan min bror hade jag dött ▲ jag har en tandsjukdom som är jätteovanlig ▲ min macbook, kamera och iphone skulle jag inte klarat mig utan ▲ jag faller lätt för killar men sen ångrar jag mig ▲ jag har aldrig testat röka ▲ 2009/2010 var de värsta åren i mitt liv ▲ jag ska flytta tillbaka till oslo när jag har gått ut gymnasiet ▲ jag kan inte spara pengar ▲ när jag går ut nian kommer jag gråta otroligt mycket ▲ jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor ▲ jag har brytit näsan ▲ när jag fotar mig själv tänker jag alltid "smile bitch" ha-ha ▲ jag är skolless ▲ har dansat sen jag var 5 år ▲ nu ska jag snart sova, tjarå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback