Inlägg på norska

Har vurderet længe på at gjøre et inlegg på norsk så nå hade jeg tenkt att gjøre det. Idag har jeg først vært på skolen da sluttet jeg kring fire og da gikk jeg hjem. Har ikke fått så mye færdig her hjemme men nå gjør jeg mat och senere skal jeg ta en dusch og pugge litt til en prøve i kemi som jeg har på mandag. Mååå begynne og snakke mere norsk, savner det så mye! Jeg skjønner ju all norsk men når jeg snakker blir det en dialekt av svensk og de vill jeg ikke ha. Dere får ha en fortsatt bra dag så høres vi senere! Love



Kommentarer
Postat av: linnea

Kan du prata norska?
Isåfall kan du inte göra en video där du pratar norska? Snälla? :).
Älskar fin blogg!!

Svar: Jag kan prata lite norska, Ja. Låter dock förjävligt enligt mig men ja.. Vi får se! Kanske! :) Åh tack så mycket!!
Emelie Mårtensson

2013-02-13 @ 23:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback