Lite information om hur det ligger till..

Förlåt att jag bloggar om så tråkiga saker men som ni vet är det så mycket som händer nu och som påverkar mig psykiskt. Jag skulle ljuga om jag sa att jag mådde bra, jag mår riktigt dåligt om jag ska vara ärlig.. Har svårt att hålla humöret uppe hela tiden och kan lätt bara sätta mig och börja gråta, det är svårt att alltid vara stark och le hela tiden. Nu har jag kommit till en punkt då allting släpper och jag inte är stark längre.. Vet inte helt hur jag ska ta allt med bloggen heller, vill försöka att uppdatera er så mycket så möjligt men vet inte vad jag ska skriva om eller vad jag ska visa för er. Jag är helt tom i huvudet och skulle egentligen bara vilja skrika och gråta men ja.. Ni får helt enkelt hjälpa mig nu genom att kommentera vad ni vill att jag ska skriva eller visa. 
 
Så i veckan får vi se vad som händer, det kommer vara så mycket som händer och det kommer vara så mycket känslor. Fyller år på fredag och då är det meningen att jag ska vara lycklig och så men det är svårt att vara det när det är som det är.. Förlåt så mycket så länge så hörs vi någon annan gång..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du inte mår så bra, så tycker jag inte du borde blogga nå mer för tillfället! Nu när vi vet att du inte mår så bra, så vill vi bara ditt bästa. Jag hoppas, att allt blir bra igen och jag vet att allt kommer bli bra igen! Va stark, Emelie. Du klarar det här.

Kram!

2013-02-24 @ 20:22:51
Postat av: Ylva

Du klarar detta hjärtat, du vet vart jag finns. Jag kommer inte säga att jag förstår vad du går igenom, för det gör jag inte. Men jag kommer att finnas här som stöd genom det, och skit i bloggen så länge. Puss vännen.

2013-02-24 @ 21:02:57
URL: http://highsky.blogg.se
Postat av: matilda kopka

det hjälper att skriva av sig i bloggen om man mår dåligt, typ därför jag har min! också hitta på saker hela tiden för annars tänker man alldeles för mycket..

2013-02-24 @ 21:14:41
URL: http://kopka.myshowroom.se
Postat av: Amanda

Skit i bloggen! Blogga när du känner för de, ta alltid dig i första hand!

Btw, du har så SJUKT fin blogg så de finns inte, så himla mycket inspiration & man blir jävligt glad! En av mina favvisar! Grattis i förskott & hoppas allt blir bättre! Kram

2013-02-24 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback