Myshelg med mina dansöser

(Lånade bilderna från Emma)
Hej på er! Hoppas att ni har haft en bra helg för det har verklien jag haft! Igår morse tog vi vårt pick & pack och begav oss mot Matildas stuga. Väl framme bytte vi om för att sedan åka pulka och madrass och därefter mös vi på genom att grilla korv. Sedan bjöds det på allsång inne i stugan, jag & Sara gick ut och åkte madrass igen och runt fem tiden bjöds det på tacos. Efter middagen gick vi ut och badade badtunna, bastade och drack gott (som ni ser på bilderna ovan). Tittade på melodifestivalen gjorde vi också då vi åt massa gotta som ost och kex, vindruvor, chips, ostkrokar och mera. Innan vi sa godnatt så satt vi och tittade på en film, pratade och skrattade som aldrig förr! Har haft det så otroligt bra med mina kära dansöser och jag hoppas vi kan göra om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback