Don't cry because it's over, smile because it happened

Nu har jag äntligen fått ta helg och det känns så otroligt skönt ska ni veta! Behövs verkligen och denna helg har jag planerat att spendera i Åre tillsammans med min familj. Åker upp dit senare ikväll så jag ska börja packa alldeles strax. Vi får se om jag åker skidor eller om jag måste sitta inne och plugga istället, ska försöka få det mesta gjort ikväll och imorgon och kanske göra det sista på söndag men vi får se.
 
Var ute och fotade en snabbis när jag kom hem men jag fastnade inte på bild idag så det blev bara två bilder (dem ovanför) men jag tar med mig kameran till Åre så vi får se om jag har några bilder när jag kommer hem. Ska göra några tidinställda så att inte bloggen står stilla. Love.

Kommentarer
Postat av: agnesandersson

Var gärna med i min tävling där du kan vinna ett iPhone skal, jätte enkla regler!
http://acandersson.devote.se/blogs/24257490/taevling-vinn-ett-iphone-skal.htm#WriteComment
kram♥

2013-01-18 @ 20:06:16
URL: http://acandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback