Min lördag

Denna lördag blev himla lyckad, efter att ha köpt en dator till familjen blev jag hämtad av Sara och hennes mamma. Vi åkte och handlade och därefter hem till dem, jag och Sara satte som jag skrev förut igång en film där jag fällde lite för många tårar men ack så bra den var! Efter ett tag kom även Erik, vi åt middag och sen var vi uppe på Saras rum och bara tog det lugnt. Halv åtta tog vi bussen in till stan där vi träffade Olle och Simon, vi gick på bio (Jack Reacher) som var himla spännande faktiskt. När den var slut tog vi oss ett snabbt besök på donken och därefter fick jag skjuts hem. Har iallafall haft en jättebra lördag, sånt här behövs och borde absolut göras om tycker jag! Hoppas även att ni har haft en bra lördag mina kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback