Mina victoria's secret mists

Det var någon som ville att jag skulle skriva om mina VS mists och självklart gör jag det så... here we go!
 
Jag vann dessa två på en tävling på en blogg som var i samarbete med vsforsale.devote.se. Hon säljer alla VS mists, jag fick alltså mina gratis men vet om att om du vill ha fyra mists kostar det 569 kronor inklusive frakt. Mitt tips är att höra av er till henne genom att mejla så får ni mer information av henne.
 
Lukterna: Dessa två som jag har luktar faktiskt ganska lika men det bryr jag mig inte om för de båda luktar hiiiiimelskt! Love spell luktar körsblomma och persika så alltså ganska sött men inte för mycket! Aqua kiss luktar en bladning mellan två olika blommor men luktar likt Love spell men mera fräscht!
 
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: sofie

Hur luktar dom?

2013-01-15 @ 21:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback