Morning update

Godmorgon på er! Klockan är sju nu och jag måste skynda mig lite för att jag sitter fortfarande i pyjamas men jag tänkte vara duktig och göra ett morgoninlägg till er eftersom bloggningen nu när jag går i skolan inte är den bästa. Idag är det tisdag för er som inte visste det och efter skolan ska jag ner till stan och träffa Ella en stund och sen ska jag hem. Ikväll ska jag plugga lite samt göra en bloggdesign men mer om det senare för nu måste jag verkligen gå.. Hoppas att alla ni får en jättebra dag!

Kommentarer
Postat av: ylva

Kan inte du skriva ett inlägg om hur du delar upp kategorierna i underkategorier?

kramis!

Svar: Kanske.. Annars är det bara att googla eftersom det är krångligt.. ;)
Kram!
Emelie Mårtensson

2013-01-15 @ 14:28:02
URL: http://highsky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback