Sista fredagen på detta lov

Precis som rubriken är denna fredag på detta lov snart slut, på måndag är det tillbaka i skolbänken som gäller. Fast om jag ska vara ärlig så ska det bli skönt att komma tillbaka men samtidigt skulle det sitta fint med några fler sovmorgonar. Iallafall, nu har jag precis letat lite kläder att beställa hem så jag ska beställa det imorgon, blir bra det! Nu hade jag tänkt att göra mig en kopp te och därefter väntar ett eller två avsnitt av The hills.
 
För er som inte kollar på serier så tänkte jag först och främst säga att ni måste börja kolla. Finns inget mysigare än att dricka te, äta frukt eller nått annat samtidigt som man tittar på en serie man älskar, ni måste börja titta. Mina tips på serier är som ni vet Gossip girl, Pretty little liars, The hills och Grey's anatomy. Om det är någon annan som vill tipsa om någon serie så får ni gärna göra det!
 

Kommentarer
Postat av: elin

vampire diaries, 90210 och one tree hill !!

2013-01-05 @ 09:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback