Svar till dig som är anonym

Det skulle bli ett himla snack om mina tänder? Och tyvärr till er andra läsare så måste jag skriva det i ett inlägg eftersom personen som skriver detta inte vågar/vill skriva sitt namn så förlåt för det. Blir bara så irriterad när denna anonyma person skriver:
 
"Haha alltså åh, orkar inte !! Du som var så duktig och skulle berätta varför du hade små tänder sen när man inte fattar och ställer lite frågor (på ett stötande sätt) så kan du inte besvara dem, ne för då ska vi bara inse att du har små tänder och tack och bock liksom. Naaaaw" 
 
Jag har berättat varför men du kanske inte har läst texten? Iallafall så får jag väl ta det ännu en gång så du förstår. Jag har en tandsjukdom den gör så att jag började tappa alla mina tänder när jag var jätteliten och nu när dem har vuxit ut igen så är dom korta och små, det är tandsjukdomen som gör det. Jag vet gott och väl själv att inte mina tänder ser ut som andras men jag har en tandsjukdom och det får jag bara leva med. 
 
KORTFATTAT: Mina tänder är små & korta för jag har en tandsjukdom.
 
Nästa gång du kommenterar så var mogen och våga stå för vem du är. 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

starkt gjort emelie! Tycker verkligen att du verkar stark och vågar så upp mot andra som inte vågar vara mogen!
Kan bara säga att jag tycker att den personen kan växa up och bete sig som andra!
Kram från en läsare! :)

2013-01-04 @ 21:33:55
Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Så typiskt att det alltid ska finnas något som folk ska klaga på. Alla ser olika ut, oavsett om man har någon sjukdom eller inte. Synd att inte alla fattar det.

Hoppas du haft en bra dag förövrigt! :)

2013-01-04 @ 22:22:51
URL: http://bimbolie.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha ne vi vågar inte visa oss för dig för du är så sjukt bitchig irl som inte kan ta kretik..

Svar: Hahaha... tydligen så känner du mig inte speciellt bra eftersom jag inte alls är bitchig irl? Jag kan ta kritik men när du/ni frågar om samma sak flera gånger och jag har svarat på det varje gång blir det lite irriterande.
Förresten, om ni tycker jag är så bitchig så läs inte min blogg! Ha det bra! :)
Emelie Mårtensson

2013-01-05 @ 17:31:48
Postat av: Johanna Morin

Det är sjukt att folk alltid måste hitta saker att klaga på ! Jag har inte ens lagt märke till det ! Sjukt bra blogg, du är himla duktig på att blogga också, fortsätt så !

2013-01-05 @ 18:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback