Liten uppdatering

Hade egentligen inte tänkt att blogga på hela veckan men känner redan nu att jag kommer lägga upp något inlägg varannan dag eller nått sånt. Måste först säga tack för alla fina kommentarer, meddelanden på facebook, instagram-kommentarer och sms, det betyder så otroligt mycket! Saknar bloggen kan jag faktiskt erkänna men på något sätt är det skönt att ta en liten "paus" någon gång. 
 
Kan även berätta att det är lite bättre med mig och hoppas att det går ännu bättre längre fram. Har börjat planerat min födelsedag och till helgen ska jag ut och äta med familjen och mysa på så det blir nog jättebra. Vad exakt jag ska göra på fredag återkommer jag till någon annan dag. Nu ska jag snart äta middag för att senare jobba tillsammans med Saga och Sofie, vi hörs någongång kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback