vad jag vill gå för linje och senare i framtiden..

teknik - inriktning design och produktutveckling
kommer kunna hålla på med webbdesign och sånt där, det älskar jag!
gillar att hålla på med dator och att lösa problem.
vill jag jobba med detta senare?

samhälle - inriktning internationell
senare så vill jag flytta utomlands, till england eller usa då är språket bra.
jag lär mig mycket om jag har allt på engelska.
vill jag bara tänka på framtiden, jag vill tycka det är kul nu också?..
 
samhälle - inrikting medier, information och kommunikation
kommer att skriva mycket artiklar & uppsatser, vilket jag tycker är kul!
testa på olika roller som skribent, fotograf, ljudtekniker och redigerare.
vill jag hålla på med detta?..
 
samhälle - inriktning beteendevetenskap
få lära mig hur vi människor reagerar och fungerar på insidan.
tycker om att tänka djupare om människan och sånt där.
kommer jag tröttna?
 
ekonomi - inriktning ekonomi
om jag vill starta eget är detta perfekt.
tycker om matte och vill lära mig hur man bokför.
blir det för tråkigt så jag tröttnar?
 
jag vet inte vad jag vill göra i framtiden.. det jag vet är att jag först ska flytta till oslo och sedan plugga där i nått eller några år och sedan åka på au pair i usa i ett år eller mer och sedan flytta till usa.
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag går teknik, bara du får andra lärare än mig så är det en jättebra linje! :)

Svar: Ja jag funderar verkligen på det! vilken inriktining kommer du välja senare? :)
Emelie Mårtensson

2012-08-31 @ 20:22:30
URL: http://erikahenriksson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback