när man vill någonting så otroligt mycket..

har ni haft den där känslan då ni vill någonting så mycket så ni inte vet vart ni ska ta vägen? den känslan har jag nu.. jag vill till london tillsammans med tre av mina bästavänner i maj, så otroligt jävla mycket. vilket avslut på nian, tänk vilket minne för livet, hur otroligt kul det skulle vara, shoppa järnet inne på affärer som victorias secret & abercromie, åh vilken dröm. jag ber till gud och allt annat som finns, snälla gör så vi får åka till london!

Kommentarer
Postat av: sofie

Åh jag döööör, jag vill verkligen !!

2012-11-25 @ 13:56:04
Postat av: Linda

Jag ska till London i maj :))

2012-11-27 @ 10:12:38
URL: http://Libdapics.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback