trondheim - egypten

imorgon åker jag till trondheim och tidigt på lördag morgon vidare till varma och underbara egypten. vet inte hur mycket tid jag kommer ha till bloggen under denna vecka så därför har jag tagit in två gästbloggare! först min kära vän, molly och sedan söta clara. så dom kommer hålla igång bloggen nu när jag är borta.
 
jag kommer bo på ett hotell som har Wi-Fi men jag vet inte hur mycket jag kommer använda det eftersom jag vill passa på att vara där och inte sitta och blogga hela tiden. har ingenting mer att säga än att dessa tjejer kommer fixa detta helt perfekt! jag kommer hem nästa lördag på kvällen och då kan jag lova er att jag har många bilder att visa er! 
 
uppdaterar imorgon innan jag åker, ha det så otroligt bra kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback