mitt hår och vad jag använder för produkter

det är många som har velat att jag ska göra ett inlägg om mitt hår och vad jag använder för produkter. har inte haft tiden till att göra det tidigare men nu så, here you go!

balsam - WEN: går att beställa från nätet, googla på "wen schampoo balsam" så kommer det upp. kostar runt 299kr skulle jag tro och det är det verkligen värt, håret blir jättelent och det är bra för håret. funkar även som inpackning, ju längre det är i desto bättre.
 
schampoo - BODY SHOP for oily hair: luktar otroligt gott och gör så att inte håret blir fett lika snabbt. detta är mitt favorit schampoo och jag har använt detta i över ett år, är jättenöjd! finns på body shop för 135kr..
 
olja - macadamia: luktar lite killparfym men gör håret silkeslent, mjukt och sköter om håret. använder detta varje gång efter jag har duschat, ta inte för mycket bara. finns att köpa på eleven.se för runt 200kr.
 
hår serum - SEAH: reparerar kluvna toppar och luktar himmelskt! finns att köpa hos frisörer för runt 150kr.
 
värmeskydd - OSIS: har testat många värmeskydd men det är detta jag tycker är allra bäst. har köpt det hos en frisör för runt 200kr. och det luktar typ ingenting men skyddar håret när du plattar/lockar det.
 

använder denna plattång när jag plattar håret, brukar även locka håret med den. tycker den är hur bra som helst och denna köpte jag när jag var i dubai förra året för runt tusenlappen men det är den verkligen värd! love it.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback