Lördagen den tjugotredje

Denna lördag har bjudit på det mesta, klev upp otroligt tidigt då jag inte alls var utsövd för att hälsa på bästa farfar på sjukhuset, därefter gick jag på stan ensam en stund för att rensa tankarna & titta runt, klockan ett befann jag mig nere i badhusparken för att fota cirkus kul&bus när dem uppträdde och där var jag klar runt halv tre (visar dem bilderna imorgon). Åkte hem en snabbis för att byta om och fixa mig lite för klockan fyra vankades det utomhus-bröllop på Frösö golfbana, det var så otroligt vackert ska jag säga er och även där fotade jag och dem bilderna får ni också se imorgon.
 
När jag kom hem från bröllopet dröjde det inte länge innan världens bästa Lovisa knackade på min ytterdörr. Vi satt mest vid köksbordet och åt & drack gotta samt pratade om allt mellan himmel och jord och det var verkligen behövligt. Vi hann även med att titta på melodifestivalen innan hon till slut tog bussen hem, tack för ikväll gosen. 
 
Förlåt för ett långt inlägg men så blir det ibland, nu är det hög tid för mig att sova eftersom jag behöver ta igen en massa sömn sen förra natten. Vi hörs imorgon, puss och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback