Min charmiga sida

  
 
 
 
Denna kväll har jag spenderat på gården där jag bakade semlor, pratade med några samt skrattade. Har även hunnit med att snapchata en massa och även hunnit att dricka en kopp te. Men nu har klockan precis slagit tio så jag ska gå och tvätta bort sminket, borsta tänderna och smörja in mig för att sedan gå och lägga mig. Har inte så mycket mer att säga så vi får helt enkelt höras imorgon, sov gott allihopa!
 
Ps, ser ni att jag har mitt naturliga hår? Har haft det både idag & igår och kommer även ha det imorgon. Börjar faktiskt vänja mig vid det men trivs trots allt bäst i rakt hår men men.. Hade tänkt att vara lite snäll mot håret genom att slippa plattången denna gång. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback