Lördagen den tjugosjätte januari

Som jag som jag skrev tidigare har jag spenderat dagen tillsammans med Clara. Vi tog först en fika på törners ↑ och det var verkligen huuur gott som helt, salami & brieost mackan där klår verkligen allt! Därefter gick vi runt och tittade på stadens utbud och jag fick med mig två riktiga fynd hem som jag tänker visa för er imorgon, kan berätta att jag är så nöjd med det! Kvart över tre befann vi oss i biosalongen tillsammans med massa andra barnfamiljer för att se Sune i Grekland. När filmen var slut gick jag och köpte middag och därefter tog jag farväl till Clara och åkte hem. Nu är jag hemma och ska strax fixa gurkstavar, chips och dipp mums, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Clara

Du är så bra kära du ♡

2013-01-26 @ 20:59:43
URL: http://claraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback