Questions about 2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig har gjort förut?
Yessss, otroligt många saker faktiskt!

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade egentligen inget speciellt nyårslöfte men det jag tänkte på vara att försöka vara lycklig hela tiden och det var jag för den mesta delen.

Är det något du saknade 2012 som du vill ha 2013?
Inga problem? hahah nej men känner somsagt på mig att detta året kommer bli riktigt bra

Vilket datum från 2012 kommer du alltid att minnas?
Ojojoj.. Det är många saker jag kommer minnas men datum håller jag inte helt koll på men det jag alltid kommer minnas är: när jag fyllde år och åkte till stockholm och såg avicii med Carolin, Göteborgsresan med cafégruppen, Peace and love med Felicia, Turkiet/Oslo/Strömstad, Yran och alla fina sommarkvällar!

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Har lärt känna mig själv mycket bättre och insett att man inte ska haka upp sig på små saker.

Vilket var ditt bästa inköp?
Hmm.. Svårt men min macbook (fick den men ändå, haha..) eller alla kläder jag har köpt.

Vad spenderade du mest pengar på?
Fika/mat och kläder!

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2012?
Right in - skrillex, Levels - Avicii, Don't you worry child - SHM, We'll be coming back - Calvin Harris m.m..

Mådde du bättre eller sämre under 2012 än vad du gjort tidigare år?
Mycket bättre!

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Att träna haha!

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Ja, killar hahaha...

Blev du kär?

Faktiskt inte

Vilket program har varit det bästa på tv?
Måste säga Gossip girl, helt klart!

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Rebecca & Fiona kanske?

Vad gjorde du på din födelsedag?
Var först i skolan sen på kvällen tog jag och carro flyget till Stockholm, var där och shoppade hela helgen samt kollade på Avicii, helt oförglömligt!

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Bekväm, egen eller nått sånt typ, hah. 
 
Vad fick dig att må bra?
Det mesta, mina kära vänner speciellt! 

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Tror att jag kommer resa mycket detta år annars kommer det nog vara ganska likt, det ska iallafall bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback