En fredag med strålande sol och blå himmel

Hej på er! Vilken underbar dag det har varit idag ska jag säga er! Strålande sol och klarblå himmel bjöds det på här i Åre. Har åkt tillsammans med Emma och vi åkte över hela Åre och tog samt ett åk i västra ravinen och det var hur bra som helst. Tog bussen hem runt fyra och väl hemma tog jag det lugnt innan resten av familjen och familjen Henriksson/Olofsson kom. Vi åt god middag och därefter placerade vi oss alla framför tv'en haha. Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sedan ska jag titta på någon film hade jag tänkt.

Gick ju en otroligt stor lavin i Tväråvalvet och det fick jag och Emma reda på nästan först av alla och senare på kvällen har det visat sig att en av personerna som kom med i lavinen har omkommit.. Är helt sjukt vad en lavin gör och hur fort allting går och det är när sånt här händer man verkligen måste inse att man måste ta det lugnt.. Mina tankar går till de anhöriga ♡

Ha en fortsatt bra helg så hörs vi, pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback