vad vill ni se/läsa om i min blogg?

precis som rubriken lyder så ställer jag frågan till er: vad vill ni se/läsa om i min blogg? 
videos? bloggdesigntips? photoshop? bilder? mode? bloppis? tycker&tänker? hiss&diss? hår&smink? osv..

jag vet att jag inte uppdaterar lika bra som förut men det är bara för att skolan har börjat och jag har inte tiden till att blogga hela tiden. måste lägga all min tid på skolan men jag ska absolut fortsätta blogga men förvänta er inte sju inlägg per dag, vi får helt enkelt se hur mycket jag har tid till. 

Kommentarer
Postat av: puss

outfit bilder, du har jättefin stil!
varför bloggar inte du och felicia tillsammans längre?
vad du gör om dagarna och sånt funkar alltid
många bilder iaf!!!

Svar: åh tack så mycket, ska försöka kirra det! ;)hon slutade så då startade jag egen men nu har hon börjat igen :)
okejokej! :)
Emelie Mårtensson

2012-08-29 @ 21:42:51
Postat av: hanna

typ din vardag, det är roligt, då har du alltid nått att skriva och det blir variation, blogga lite om thompa :) puss

Svar: okejokej! hah din thompa jaaaa! puss
Emelie Mårtensson

2012-08-29 @ 22:01:05
URL: http://hannaeulrikab.blogg.se
Postat av: elin

smink och hår inlägg skulle uppskattas !! :)
sen mode och övriga vardagliga tips typ..

2012-08-30 @ 14:53:01
Postat av: anonym

älskar din stil, önskar ja såg ut precis som DIG! Jag tycker det skulle varit kul om du bloggade lite mer om tips på bloggdesign och gör en bloggdesign som man kan låna!

2012-08-30 @ 16:22:31
Postat av: elin, nyman då..

tycker det är kul när folk typ lägger upp videos, typ sminkvideo, alla dina skor osv.. puss

2012-08-30 @ 16:33:25
URL: http://elinochemmaa.blogg.se
Postat av: Anonym

hiss och diss, bloppis och frågestund

2012-08-30 @ 17:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback