2012, part one.

Januari: Kommer ärligt talat inte ihåg så mycket av denna månad men kall var den och jag spenderade mycket tid på att strosa runt i mjukiskläder och bara mysa på. Var även mycket uppe i Åre och åkte skidor.
 
Februari: Den mesta tiden av februari månad spenderade jag med mina kära konfirmand vänner då jag konfirmerade mig och fick mycket fina presenter, speciellt min kära macbook. Var även mycket uppe i Åre och även denna månad åkte jag mycket skidor.
 
Mars: Fyllde 15 år, åkte tillsammans med Carro till huvustaden för massor av shopping, äta god mat, fika i mängder men framförallt för att se Avicii. Blev utbjuden på försenad födelsedagsmiddag av käraste Jonas och Filip. Hade ett fint sportlov uppe i Åre då jag träffade umeåpojkarna Pontus och Alexander.
 
 
April: Åkte till Funäsdalen med min dansgrupp, Spectra. Där vi bland annat dansade på snö, höll på att frysa & blåsa iväg samt gick en otroligt lång promenix runt i byn. Mer än detta kommer jag inte ihåg faktiskt, haha!
 
Maj: Var otroligt skolless och då passade det perfekt att jag åkte till Göteborg tillsammans med cafégruppen på skolan. Shoppade mycket, var uppe alldeles för länge, skrattade som aldrig förr, en fågel sket på min arm, spenderade alldeles för mycket pengar på starbucks, var på liseberg. Väl hemma solade jag mycket i vårsolen som visade sig och umgicks med nära och kära.
 
 Juni: Gick ut åttan, hade en jättebra avslutning samt avslutningskväll med vänner. Solade när solen visade sig. I slutet av denna månad tog jag och Felicia samt våra mammor vårt pick och pack och bilade till Borlänge där vi shoppade lite och på kvällen var jag och Felicia på Peace and love, då vi bland annat fick se Skrillex och Rihanna men kolla på videon så ser ni mycket mer. Något av det bästa jag har gjort detta år faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback