2012, part two

 
Juli: Hade det så otroligt kul på storsjöcupen med speciellt Jenny, Molly och Julia men även många fler. Lärde känna nya personer, dansade och sjöng järnet på storsjöcupendiscot då min kära vän Saga var DJ. Bokade även en sista minuten till Alanya med familjen så vi åkte dit i en vecka, där bjöds det på sol, bad, värme, god mat och glada miner. När vi kom hem därifrån åkte vi till Oslo där vi var i några dagar då jag även fick se hur allt såg ut efter 22 juli.. Efter det åkte vi till Strömstad och var där i några dagar.
 
Yran var i Östersund och detta var också något av det bästa jag har gjort, umgicks med så många underbara personer, lyssnade på många artister, träffade Norlie&KKV samt Rebecca&Fiona, kom hem runt tre och fick inte speciellt mycket sömn men det var det värt!
 
Augusti: Tog vara på den sista tiden av sommarlovet genom att umgås med vänner och i slutet av denna månad började skolan, jag började nian, vilket kändes otroligt spännande!
 
September: Rullade på bra och denna månad blev det även mycket självporträtts fotande.
 
Oktober: Även denna månad fotade jag mycket, både självporträtt samt naturen. Hade mycket att göra i skolan så jag var otroligt stressad men hann klart allting innan jag åkte iväg till..

November: EGYPTEN! Det var otroligt behövligt att komma bort just denna tid då jag var skolless så otroligt och lite annat. Solade, badade, var lycklig och bara hade det så otroligt bra när jag var här, älskade Egypten!
 
December: Otroligt mycket mys, strosandes runt i mjukiskläder väldigt ofta, slutspurten av prov och inlämningar på skolan, stressen för alla julklappar men slutligen julavslutning och några dagar senare julafton och nu är det snart ett nytt år!
 
Detta år har varit helt underbart och det menar jag verkligen, har gjort så mycket och tagit vara på tiden och försökt att vara lycklig så mycket jag kunnat. Jag kommer minnas detta år som det bästa i mitt liv än så länge men låt oss gör 2013 minst lika bra om inte bättre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback