bilduppgift i skolan

i nian ska man göra om en dokumetär bild till en egen bild, de flesta på min skola ritade/målade en bild men jag har fotograferat och redigerat. vilket iallafall jag tyckte var otroligt mycket roligare men det är ju en smaksak. nu hade jag tänkt att visa en av bilderna jag har tagit, har nämligen gjort två men den andra är min bror med på och han tycker inte om den bilden så jag fick inte lägga upp den för honom..
här har ni orginal bilden:
min bild som jag har tagit:
hoppas att ni ser några likheter, det gör jag iallafall. och huvudsaken är att jag är nöjd och det är jag. tänkte att det var lite kul att visa för er... såååå vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback