en kall dag i december

 
påväg hem från skolan då jag förövrigt frös ihjäl | solen går ner | fick damp på mitt hår så satte upp det jättefint
nu är det äntligen helg och bara en vecka kvar i skolan tills vi får jullov och det ska bli sååå skönt! atm så är jag hemma själv och ska snart börja packa för ikväll åker jag och min familj till lägenheten i åre och stannar där över helgen. jag tar inte med mig datorn men jag får helt enkelt mobilblogga därifrån, det funkar det med. annars har jag ingenting mer att berätta för er, love.
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej Emelie! älskar din blogg, men jag är bara lite nyfiken hehe. vad har du för planer på nyår? något du tycker om att göra då som du skulle tipsa om?
skulle uppskatta om du svarade!
puss och kram :))

2012-12-14 @ 23:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback