mina åsikter om neutrogena

kommer ni ihåg att jag skrev och visade er att jag hade köpt dessa produkter ovan för ett tag sedan? jag lovade er iallafall att skriva vad jag tyckte om dem efter jag hade använt dem ett tag så nu hade jag tänkt att göra det.
 
har använt dessa dagligen i några veckor nu, jag är nöjd med resultatet. min hud är bättre, mjukare och lenare så det är jättebra. jag tror även att mina ögonfransar har växt genom att jag tar på krämen i hela ansiktet (på ögonfransarna, ögonbrynen och läpparna också) men det kan bara vara någonting jag har inbillat mig men dom har faktiskt blivit längre. 
 
den enda negativa jag har att tillägga är att för mig som älskar att smörja in mig så känns det efter jag smörjt in mig med krämen och innan ansiktsvattnet att jag vill ha ännu en kräm för ansiktet känns fortfarande torrt. men då har jag antingen tagit en annan kräm från nivea eller helosan och då har det funkat perfekt.
 
ni får köpt dessa produkter överallt skulle jag tro, jag köpte mina på willys för runt 150:- och det tycker jag verkligen att det är värt! testa ni också och berätta gärna vad ni tyckte om neutrogena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback