något irriterande och som jag stör mig på otroligt mycket

jag blir otroligt irriterad när andra tar mina bilder utan att skriva att de är mina eller utan att fråga. en sak är om någon tar bilden och sedan skriver att det är min eller lånad av mig eller pratar med mig innan och frågar om det är okej om den tar den bilden. men som vid detta tillfälle då jag hittade en blogg som nästan var fylld med mina bilder, kan berätta att jag är otroligt irriterad och tycker nästan det är skrattretande att inte kunna fråga mig innan eller skriva att det är mina bilder, vad är problemet? jag förstår det iallafall inte, hur svårt är det att fråga mig? alla bilderna här ovan är mina, jag har gjort klädcollagen i polyvore, har skrivit texten "what if?", ALLT är gjort av mig. jag har bevis och jag tror att de flesta av mina läsare också vet att det är mina bilder eftersom nästan alla är på bloggen.
 
och till er som kommer med detta "du måste ta att någon tar dina bilder, allt kommer ju upp på internet" ja, jag vet det. men det är inte bara en bild någon har tagit utan runt tio stycken, då är det inte så att personen har hittat bilderna som en slump utan då har personen kopierat bilderna och tagit dom helt enkelt.
 
TACK FÖR MIG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli inte så sur ! tänkt bara att dom ser upp till dig lilla du !

2012-12-09 @ 23:28:27
Postat av: Manar

Så jävla irriterande! Om du vill undvika det så skriv kanske någon liten text i mitten av bilden (inte längst ner för då kan man bara beskära den).. Och ja det kanske inte är så snyggt men försök göra det lite osynligt! ;) kram

2012-12-10 @ 09:22:07
Postat av: Anonym

hur får du till så att bilden blir triangel? som du gjorde med din förra header.

2012-12-16 @ 15:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback