inför 2013, tankar..

jag är så skolless så på dagarna sitter jag nästan och suckar mig igenom alla lektioner samtidigt som jag planerar vad jag ska göra till nästa år, till våren och sommaren. jag vill göra så otroligt mycket, hinna med så mycket under sommaren, upptäcka så mycket, inse vad jag vill göra osv.. 
 
snart är det nyår och därefter blir det 2013, jag vill faktiskt inte säga hejdå till 2012 för det har varit det bästa året någonsin men man måste. jag fyller år i mars och det ska jag fira tillsammans med några av mina närmaste och bara ha så otroligt kul, sen är det sportlov och då kommer jag befinna mig i åre och åka skidor. några veckor senare är det påsklov och då kommer jag också vara i åre och helt plötsligt är det april/maj. 
 
i maj vill jag åka till stockholm och kolla på one direction, jag vill till london med tre av mina bästa, jag vill till kreta eller någon annan stans tillsammans med kära spectra, jag vill komma in på den linjen jag vill och framför allt vill jag vara lycklig.
 
sen blir det juni, dags för niornas middag och några dagar senare går jag ut nian och skiljs åt från min underbara klass, det kommer blir hemskt att lämna dom men på något sätt ska det bli bra att börja på nytt igen. men satan vad fort allt har gått, fyra år som har gått lika fort som ett halvår, helt sinnes. 
 
nu vill jag mest av allt ha jullov, julafton, vinter och nyår. 
tack för mig så länge och ni får ursäkta mina sjukt långa inlägg med bara text, men det är behövligt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback