tio sanningar såhär runt midnatt

∙ jag älskar att kramas, speciellt med killar som är längre än mig.
∙ det bästa jag vet är att umgås med mina vänner.
∙ jag önskar mer än allt annat att du ska komma tillbaka.
∙ har lovat mig själv att satsa på skolan detta år så det ska jag.
∙ jag älskar att skratta och gör det väldigt ofta.
∙ efter gymnasiet ska jag flytta tillbaka till min hemstad, oslo.
∙ kommer bättre överens med och tycker om mer att vara med killar än tjejer.
∙ jag vill ha novemberlov nu så jag ska åka till egypten.
∙ har för mycket kläder men varje morgon blir det ändå "jag vet inte vad jag ska ha på mig"..
∙ jag kan inte sova så därför gjorde jag detta.


Kommentarer
Postat av: hihihi

skänk kläder till din fattiga vän matilda, tror hon skulle bli super glad :* puss och kram! /anonym

2012-09-11 @ 15:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback