27 februari

Denna onsdag (tänkte skriva torsdag för det känns som det är torsdag, haha) har gått fort faktiskt, efter skolan tog jag en promenad och hälsade på farfar på sjukhuset, åkte hem runt halv sex och en timme efter befann jag mig i danssalen. Gick igenom danser och dansade på i sisådär en timme och därefter kom mamma och hämtade mig och vi åkte och handlade tills fredag. Nu ska jag gå och fixa banan och vanilj-kesella för att sedan bara ta det lugnt och stretcha lite grann. Uppdateringen kommer bli bättre efter lovet, för som ni vet behöver jag en liten paus nu. Håll ut och take care kära ni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är din skinnjacka köpt och hur mycke kosta den? :)

2013-03-05 @ 15:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback