Glá dag

 
Hej på er! Har inte bloggat bra på sistone och jag ska verkligen försöka bättra mig men för tillfället så har jag en så kallad "helvetesvecka" på skolan då nationella proven har dragit igång, ska vara klar med en inlämning och sånt.. Men jag ska försöka uppdatera er så mycket jag kan iallafall. Slutade runt tre idag och då tog jag mig en tripp till affärn för att köpa lite gott tills imorgon då det är nationella haha, därefter gick jag hem. 
 
Nu ikväll har jag gjort middag, pluggat lite, lyssnat på musik och bara tagit det lugnt. Ska strax byta om för att sedan åka iväg till dansen för en danslektion med Spectra. Vad mer kan jag skriva? Till helgen ska jag upp till Åre så då blir det mobilbloggar men jag ska fixa några tidsinställda så ni har lite att läsa/se. 
 
Ps, har sagt detta flera gånger men men.. Vad vill ni se mer av i bloggen? Hjälp mig nu! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback