Valentine's day

Först och främst vill jag bara säga tack till alla er som läser min blogg och kommenterar söta kommentarer, det betyder så mycket för mig ska ni veta!! Glad alla hjärtansdag på er allihopa, skulle vilja ge en puss till varenda en av er!
 
För er som har missat det så är det alla hjärtans dag idag. Trodde att jag skulle vara helt ensam men igår frågade Ylva om jag ville med och fika så jag var inte ensam hihi! Ylva, min räddare i nöden.. Love you! Efter skolan gick jag ner till stan där jag mötte henne och därefter gick vi och fikade, så himla mysigt var det! När jag skulle ta bussen hem missade jag första så jag fick sitta på mammas jobb i en halvtimme för att vänta på nästa menmen, är hemma nu iallafall. Ska alldeles strax byta om till träningskläder för halv sju är det dags för ett danspass tillsammans med Spectra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback