Xoxo

Hittade ingen iphone-skal som föll mig i smaken så jag tänker helt enkelt vänta med det och köpa det senare. Istället så köpte jag två andra saker som jag visar er till veckan då jag får dem och jag kan redan nu säga att jag längtar otroligt mycket tills det kommer!
 
Annars då, jo det är bara bra med mig och det hoppas jag det är med er också. Imorgon är det måndag och efter skolan ska jag inte göra någonting speciellt, skulle egentligen ta en tur till gymmet men jag måste skriva klart en inlämning så gymmet får vänta.. Nu ska jag gå och lägga mig, får se om jag hinner uppdatera er imorgon innan jag åker till skolan eller om det får bli när jag kommer hem. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback