Dags för klippning och slingning

Imorgon ska jag boka tid hos frisören för att klippa samt slinga mitt hår. Har redan nu bestämt att jag ska klippa bort allt det slitna för att mitt hår kommer se så mycket bättre ut samt kommer vara så otroligt mycket fräshare än nu. Kommer dock få kort hår men det får jag helt enkelt stå ut med, får använda en massa ricinolja samt äta mycket B-vitamin och hoppas det växer fortare. Iallafall, på bilden ↑ ser ni från förra gången jag slingade och då var det ganska ljust i topparna och mörkare upptill, alltså lite "ombre-effekt". Nu är frågan om jag ska göra det igen eller om jag ska testa någonting nytt? Vad tycker ni? 
 
Slinga som jag hade förut (ljusa slingor) eller slinga rödbruna slingor (mot det "varmare" hållet? 
Eller har ni något annat förslag som ni tror jag skulle passa i så kommententera gärna!
 

Kommentarer
Postat av: Sara Tynelius

rödbruna eller något annat häftigt. inte blonda :*

2013-03-06 @ 22:14:47
URL: http://saaratynelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för b vitaminer?? Svara gärna!! :D

Svar: Broccoli, kött och fågel bland annat :)
Emelie Mårtensson

2013-03-06 @ 23:42:17
Postat av: Sofamo alchama

rödbruna tjocknylle :* skulle passa dig as bra

2013-03-07 @ 15:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback