Födelsedagspresenter

Var någon som undrade vad jag hade fått i födelsedagspresent så här har ni det!
Ett kit från The body shop med en body lotion, tvålar, body scrub, body butter och lipbalm | Presentkort på Gina | Presentkort på Monki | Två berlocker till ett armband (en krona och en kamera)
 
Detta är dock långt ifrån allt jag har fått, det stora jag har fått och kommer göra kommer ske i mitten av april då jag ska åka till Oslo över en långhelg och shoppa, vara med min barndomskompis Karoline och bara mysa på där! Så resan dit plus shoppingpengar har jag också fått och jag kan berätta att det ska bli sååå otroligt kul att åka dit helt själv och umgås med Karoline, loveeee it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback