Morgon-inlägg

Hej people! Nu ligger jag i sängen med en snarkande Molly över mig som jag snart ska väcka, mahah! Idag så ska vi sitta ute och sola samt ta en tur in till byn och ikväll åker vi hem mot Östersund. Har egentligen ingenting att skriva men eftersom jag inte har någonting att göra för tillfället passade det bra att blogga lite.

Har iallafall beställt tid hos frisören så om en vecka blir det av. Till veckan ska jag också börja äta bra och gymma mer för jag har verkligen inte ätit bra under lovet.. Så ja, lite nya rutiner skadar väl aldrig? Nej nu ska jag väcka den snarkande saken över mig, puss på er!

Ps, bjuppar på en gammal bild på mig och Mollsan. Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback